sedalala Kumsal-1034 çok doğal 😊 bebişin annesinin kokusunu biliyor onu istiyor ne güzel işte 😊 sakın kendinizi yalnız veya yanlış yapıyor hissetmeyin, öyle hissettirenlere de kulak asmayın. 10. aydan bildiriyorum, memede uyuyor ✌️
Aselhafsam 6aylık bildiriyorum hala aynı, 😂 çok güzel Bi yandan aça Bi yandan da zor oluyor memede kucakta uyur benim kızda. Gündüz koyduğum gibi kalkar gecede yatırana kadar 10kere alır uyutur bırakırım iyice dalgana kadar. Dün hele Bi türlü yatmadı üzerimde yattı sadece😂gram uyuyamadım. Şimdide göğsümde iyice dalmasını bekliyorum. İlk denemede olmadı bu ikinci bakalım kaçıncı da uyicak. Yapabiliyorsan desteksiz uyutmaya alıştır şş pat yöntemi diyolar ondan yap. Ben kıyamıyorum ağlayınca alıyorum 😥😥
Kumsal-1034 Aselhafsam ben her defasında bu sefer oldu uyudu diye koyuyorum yatağına arkamı dönmeye kalmadan gözlerini açmış oluyor 😂
kizcelerim Aselhafsam benim kızçem de altı ayı doldurdu hep memede uyurken 5 dk yok ve artık doymuyor mu die düşünmeye başladım üzülüyorum sizin durum değişti mi 6 ayın getirisi mı bu acaba
Deletedmom346 Kumsal-1034 hiçbir şey olmaz korkmayın minik kuzuya emzik niyetine kullanıyorlar işte 96 gün oldu ben artık göğüslerimi hissetmiyorum 🥰☺️☺️ Sabaha karşı göğüsler açık çocuk yatakta uyuyakalmış oluyoruz ve her gün bir gün daha büyümesi hayata bağlıyor beni
Kumsal-1034 Deletedmom346 ya aynı bende öyleyim göğüsler açık oda uykulu bende yakaladığı zaman emiyor 😁 bazen yatağın içinde oturup gülüyorum açık büfe meme marketi gibiyim diye 😂
Reyhandefne Kumsal-1034 keske benımkıde meme de uyusa sallayarak uyuyan bebegım var ve uyanıkken mememı emmez cok zor .
Yavuzuannesi2012 Kumsal-1034 18 aylık olcaz hala memede uyuyor. Yorulmayı geçtim. Dişler çıkıyor diye ısırıyo canımdam can gidiyor. Tam dalması yarım saatten fazla sürüyor. Memeden kesmeyi düşünüyorum.
Kumsal-1034 Yavuzuannesi2012 dişler çıkınca oyun haline getiren çocuklar var can acıtmaya başlıyor bu sefer benim ki çok abartısız söylüyorum 4 saat kucağımda tam uyudu diyorum gözlerini açıyor kaç defa deniyorum sayamadım hiç
Demetbulut Kumsal-1034 dogumdan sonra 3 ay bebekler memede yaşarlar ilk 3 aylik donem hamileligin 4. Safhasi olarak gecer hic birsey yapma bol bol emsin kuzucuk guvende hisseeer kendini yeni dunyaya adapte olur kolayca talep ettikce emsin ne kadar cok emme o kadar cok sut uretimi bol sütlu gunleri olsun
Kumsal-1034 Demetbulut teşekkür ederim canım hepimizin bol sütü olsun inşallah 😇istediği her an emiyor emmediğinde zaten ağlamalarımız çığlık boyutuna ulaşıyor 😊
Aselhafsam Kumsal-1034 aynen ya çok uyanıklar popoları yere değdimi mızmız 😂 5.denemede turturdum. Uyudu uykum çok var ama yatamıyorum rahat batıyor herhalde 😂😂hala telefonla uğraşıyorum. Tam dalıcam kızım kalkacak biliyorum
Demetbulut Kumsal-1034 öp kokla annesi bol bol ilk 3 ay bebekler annelerinin yaka igneleri olurmus oda yeni evine alismaya calisiyor sabir oglum 5 aylik olmak uzere ama hala yaka ogmem gibi hep yanimda minik koalam
ferengis Ben seviyorum ya memede uyumasını.Böyle bir duyguyu insan ömründe kaç yıl yaşatabilir ki. 1 mi 2 mi 3 mü.o kadar sınırlı bir zaman ki.Tadını çıkarın.Bebeğinizle aranızda bağı kuvvetlendirir.
ferengis Onun seni hissetmesinin en güçlü yolu bu.Emsin emsin uyusun yavrucak.Emzirmek için yanıp tutuşup da emziremeyen, sütü olmayan, olup da bebeği almayan çok anneler var.Kıymetini bil ne güzel Bebişin emiyor, emip bir de memende misler gibi uyuyor.
Kumsal-1034 ferengis çok şükür tabikide benim endişem tok olduğu halde emiyor olması mide problemine sebep olması tedirgin ediyor beni sadece
Kumsal-1034 Aselhafsam ahahah vallaha aynı bende ya biraz telefona bakıyorum uyumaya geçince bir ağlama sesi😅😂
Mom9 Kumsal-1034 göğsünüze yatrın pat pat poposuna vurun ritmik bi şekilde. Bi de fön sesi açın uyur.