Kızım 1.5 aylık hastahanede hemşireler yan yatırın demişti. Hala yanyatıroyorum. Ama bugun dinledim Bi doktor sırt ustu yatırın diyor. Siz hangi pozisyonda yatırıyorsunuz?? Ayrıca bugun ilk defa aspiratör kullandım suyu burnuna sıktıgımda sankı genzıne gitti nefes alamıcak zannettim evde yanlizmda eyvah dedım yanlış bişey yaptım gitti çocuk ama o Bi kaç saniye öldüm öldüm. Baktım öyle mora falan dönmedi nefes aliyo rahatladım hiç bişey bilmiyorum bildiklerimi ancak ınternetten falan dinleyerek öğrendiklerim hersey ezbere yapıyorum hiçbişey doğru değil gibi sankı. Nerde annelik içgüdüsü😭😭