Burcu1101 valla anne sütünü geçmesin diyoruz ama ek gıdaya gectiğimizden beri dozu kaçırıyoruz. Bi kere süt eskisi kadar gelmiyor bebek diş cıkarıyor emmek istemiyor illaki ek gıdaya yada mamaya yöneliyoruz. Bi ara bi kaptırmışım kendimi gunde 2 kez anne sütü vermişim yeterki doysun diye. Sonradan dank etti kafaya me kadar cok ek gıda veriyorum diye. Kahvaltı yaptırıyodm 2 saat snra meyve verim diyorsunuz 2 saat sonra öğle yemeği giriyo 2 saat sonra hadi meyveli yogurt ypım diyosunuz emziriyorsunuz 2 saat sonra gece maması giriyo bi ara unuttum nerdeyse emzirmeyi. Kafalar cok karıştı. Böyle giderse sütüm tamamen gidecek. Bebeği hic ac bırakmıyodum ki sütümü alsın. Ama Simdi beraber kahvaltı yapıyoruz ona özel yapmıyrum sofraya beraber oturuyoruz yedği kadar veriyorum. öğlen corba veya sebze yemeği veriyorum akşama doğru bi tane meyve veriyorum yatarkende mamasını veriyorum. Aralarda da emzirıyorum. Böyle daha cok emmeye basladı.