Prens_annesi2_5_20 Bu setten alanlar memnun mu bende almak istiyorum ama güzel olup olmadığını bilmiyorum tarakları nasıl mesela sertmi yumuşak mı alanlar yorum yaparsa sevinirim
Arzuorhan Prens_annesi2_5_20 canım ben kullanıyorum ateş düşürücü burun aspiratörü iyi değil ama kullanmıyorum onları
Mom0870 Prens_annesi2_5_20 ben baby plus bakım seti almıştım hiç beğenmedim Chicco tırnak makası seti aldım şimdi ayrıca Chicco tarak alacağım . sette suluğun kenarında tutacak yok gereksiz bence ve markasını hiç duymadım. O yüzden bilemedim .
Dmt-01 Prens_annesi2_5_20 ben kullanıyorum kızıma aldım fırçası yumuşak sert gibi duruyodu ama kendi yüzüme değdirip kontrol ettim çok yumuşak kızımın saçı tarıyorum tırnak makası ikiside iyi ikisinide duruma göre kullanıyorum ateşölçeri sanki yanlış ölçüyo gibi emin olamadım ondan aspiratörüde işe yaramaz
Prens_annesi2_5_20 [url=https://hizliresim.com/ljLhqv][img]https://i.hizliresim.com/ljLhqv.jpg[/img][/url] Bide bu set var bunada bakarsanız sevinirim😊
Prens_annesi2_5_20 Arzuorhan diğerleri iyi ozaman alıyım mı bilemedim bebeğim bu gün tam bir aylık olucak artık almak istiyorum ama emin olamadım teşekkürler canım yorum içinde
Prens_annesi2_5_20 Mom0870 o markayı araştırıp bakmayı düşünüyorum oda aklımda aslında tarağını gördüm ama tırnak makasına bakmamıştım teşekkürler yorum için
Arzuorhan Prens_annesi2_5_20 canım benim en çok isime yarayan tırnak makası tırnak törpüsü bir de yumuşak olan tarağı diğerleri ise yaramıyor oma göre düsünerek al canım.tekli olarakta alabilirsin aslında böyle set olunca fiyatı yüksek olabilir emin değilim
Prens_annesi2_5_20 Arzuorhan canım ama tek tek bak sadece fırça seti 44 TL ama benim baktığım bu set 79 TL o yüzden bu set mantıklı geldi bakalım biraz daha araştırıyım o zaman ben