Kizlar doğumdan sonra tırnak batması sorunu yaşıyorum bugün doktora gittim doktor küçük bı operasyon yaptı uyusturarak ve antibiyotik verdi ciproxen 500 mg . Aldıktan sonra 3 saat emzirme dedi ama evde prospektusu okuyunca emziren anneler kullanmamalıdır yazıyor yani tamam doktor verdi ama kullanmak istemiyorum eklemlerle alakalı hasar riski varmis siz kullandınız mı böyle bir ilaç emzirme sürecinde. 😞