Elif-Liya göz doktoruna götürünce damla krem falan yazıyor bakıp mutlaka masaj da yapman lazım ama gösteriyor zaten nereye yapıcağını falan da normalmiş bebeklerde çapaklanma bizim dogdugunda başladı çocuk doktoru damla verdi geçmedi göz doktoru 4 damla verdi aralıklı olarak kullandık şükür birşey kalmadı