Cqdm46 ben atak mi dis mi anlayamiyorum sizin deneyiminiz varmis. 4 gundur surekli iii ii diyerek bagiriyor. aglama degil bagirma. ciglik zaten var. cok uslu gulec bir bebegim vardi suan uykusundanbile aglayarak uyaniyor kotu ruya gormus gibi sanki. istah yok yemek istemiyor mamasini. ne bulsa agzinda isiriyor . salyalar zaten 1 aydir akiyor masallahi var: ancak 3 gundur gunde 5-6 kere bazen 7 kere kaka yapmaya basladi ishal gibi degil normal ama surekli kaka yapiyor. poposu kizardi pisik oldu olacak gibi. dis etlerine bakiyorum kabariklik var ama beyazlik goremiyorum dis olsa ince cizgi seklinde gorunmesi gerekmez mi ? cok tecrubesizim bu konuda goggl yazinca dis belirtisi diyor ama bilemiyorum. mesela agliyor bagiriyir agzina bir sey verince sogan parmak vs hemen susup isirmaya basliyor.