Kaderremree 4ay 10 günlük bebeğim var son 1 aydır hiç emmiyor öbür 3 ayda da çok kısa kısa emiyordu zaten tekrar emzirmeyi o kadar çok istiyorum ki bu durumu yaşayan ve üstesinden gelen annelerimiz varsa bana yardımcı olabilirler mi
Sulegorkem Kaderremree vaz geçme bende yaşadım her emzirmede üstüm çıplak emzirdim ten temasında bulunsun diye 10 gün falan ugraştım ve başardıkta sonra tekrardan emmeye başladı
Nagolinda Kaderremree ayakta emzirmeyi dene. İyice aç olsun. Tenine dokunsun. Bir de rutine bağla. Emme vakti olduğunu anlasın. Mesela müzik, loş oda, sessizlik gibi
A1s2a3m4 Kaderremree 2 ay 5 günlügüz dogdugundan beri kısa kısa emiyor ve cok zor alıyo bende cok yoruldum artık