Cagla0109 Kızlar merhaba kanguruyu kullanırım diye begendim aldım 1 kere bile dışarda kullanmadım genelde hep bebek arabasını kullanıyorum evde 2 3 kere kullandım satmak istiyorum isteyene fotografını atabilirim
Cagla0109 Mahinursmr Ya bende cok begenerek aldım ama hiç ona fırsat gelmedi hem bebek arabasına alışmısız bi ara hep kucak delisiydi kızım ev için almıstım rahat ederim diye hic fırsat olmadı :))
Cagla0109 Dorukusunannesi Evet yenidoğan aparatlı instagram : sevinccagla_ ekleyin size resimlerini atabilirim