Nisarabia27 aslında yaradı ilk günden bebeğim döngüyü kendi atlattı gündüz. Tuğçe hanımında çok desteği oldu hakkını yiyemem ama ben yapamıyorum. Ağlatmadım ben ne yalan söyleyeyim hep kucağıma felan aldım en sonunda ben emziriyorum dedim aldım meme de uyudu. Gündüzde aynı şekilde yaptım, dediklerine uyamadım