Eymeniko_ şöyle anlatayım.ben ilk etabı verdim.youtube dan izleyip ki 11 yıl sonra 3.bebeğim olmasına rağmen.(ötekiler ne zaman isterse uyuyordu gece 3,4,5 e tabii cahillikte vardı bende 19 yaşındaydım neyse)şuan 4 aylığız.ama bunun bide 2.etabı var .beşiğe koyup tek yatma olayı nasıl olacak,diş çıkarma zamanı sekteye uğrar mı ya da atak dönemlerinde bende onu merak ediyorum.2 aydır çok güzel gidiyoruz bakalım.