linags canım bebekler 2.aydan sonra kakalarini hergün yapmazlarmış benim bebeğimde 2.ayından sonra hafta 1 2 bazen 3 değişiyordu doktor normal bise bu durum demişti.emzikten bebe reddi bizde yaşadık ben 7 saat emmedigini biliyorum en son eczaneden şırınga alıp mama vermiştik sütüm azaldı stresten o zamanlar gece normale döner inşallah die dua esiyordum geceleri uyku sersemi emiyordu sabah yine aynı arada ataklar oluyordu ama benim bebeğim 2.5 aylıkken memeyi bıraktı zaten benim sütümde kesilmişti artık yetmiyordu.