Kızlar benim oğlum bir hafta sonra 6 aylık olacak , kendine uyku arksdı polarlı ince bataniyesini secmş kışın işime yarardı bataniyeye sarılırdı hava soguk birşey olmaz derdim eee yaz geldi hala batsniyesine sarılıyor butun yuzunu kaparıyor. Batsniyesi olmadan uyumuyor sakinleşmiyor 😔 uyuyunca bataniyesini alıyorum hemen uyanıyor offf caresiz kaldım yanı başına oyuncak peluş koydum belki ona yönelir diye ama hala bataniyesini istiyor😔😔😔