Nderin Rumeysa34 benim kızımda çizmişti doktora gittik film çekip derinligine bakıldı çok derin değildi allahtan antibiyotik krem sürdü gözü kapadı ertesi gün açtık 5 günde krem kullandık geçti çok şükür
Zeyzey2019_ Rumeysa34 geçmiş olsun. Kızım pompalı krem şişesinin uç kısmını gözüne çarpınca buna yakın birşey olmuştu. 3 4 güne geçti. Yalnız eli gözüne gitmesin dikkat edin bir de gün içinde suyla ara ara yıkayın.
Rumeysa34 Kızlar bebeğim gözünü çizdi doktora gittik damla verdi sadece bebeği böyle olup geçen varmı ve ne kadar sürede geçti çok üzgünüm çok 😔
Mrs_Sunshine Rumeysa34 Bizim sokakta bi kız vardı 14 yaşlarında idi o zamanlar. Gözünü küçükken böyle çizmişti iz kalıyor maalssef😔😔😔
Seutfu Rumeysa34 benim oglumun da olmuştu hatta post acmistim baya oluyor. Zamanla kızarıklığı azalıp yayılıyor. Sonra da geçiyor iz filan da yok. Damlanı düzenli kullan sen Allahin izniyle birseycik olmaz
Bulutipek Rumeysa34 tirnaklari uzunmuydu uzun tirnak birakmayin yada eldiven takin cok kotu olmus basima hic gelmedi tez zamanda gecer ins
Ssevey Rumeysa34 Netira çok iyi bir damla bende oğlumda kullandım tırnağım gelmişti kanamıştı gözü Dr gittiğimde bizede vermişti kullanın inşallah geçer 🙏😍
Mrs_Sunshine Rumeysa34 Yaaa olacağı varmış Demek ki rabbim beterinden korusun üzülmeyin dicemde… elinizde olan bişey yokmuş demekki
birkuzuhikayesi Mrs_Sunshine ya kadın zaten üzgün bi de felaket tellallığı yapıyorsunuz. Tutun ki cidden iz kalıyor şu an söylenecek şey mi ya sabırrrr ya sabırrrrrr
Rumeysa34 oglunasik1anne ya çizince ağlamadı da hala da öyle bi ağrısı yoktur inşallah çünkü ağlama falan yok
Mrs_Sunshine Rumeysa34 yok damar renginde kimisinde kırmızı olarak daha önce 2 kişide gördüm birinde damar renginde diğerinde kırmızı olarak. Insallah sizinki tamamen geçer
210796 Rumeysa34 bence kalmaz iz bebek daha telafi olur geçer.benim bebeğimin elini ip kesdi çok kötü eti aralandı yani ama izi bile kalmadı kapandı gitdi.önemli olan sağlık durumu iyi olsun.
Yasemin000 Rumeysa34 canım netten baktım çok kişinin başına gelmiş iz kalmamış sadece mikrop kapmamasına dikkat edeceksin içini ferah tut daha çok küçük iz kalmayacak bence 🙏🏻
oglunasik1anne Rumeysa34 Kendinizi suçlamayın olacağı varmış nerden bilebilirdiniz ki öyle olacağını 😔
gozpariltisi Rumeysa34 korkma geçer bende bebekken gözüme ağaç parçası sokmusun hatta gözüm kaynamış damla vermişler şimdi bişey yok damlayı düzenli kullan annem anlatır ağlardı geçmiş olsun 🙋