Kullanıyorum aldım ama.Damla hanımın anlattığı gibi değil.Lavaboya çok çıkarıo yüzden kilo vermeye katkısı vardır.Zaten kendiside su için dikkat edin dio zaten onları yapınca çaya gerek kalmıyorki.Onlar çok güzel reklamımı yapıpı para kazanıyor.Bizde inanıp alıyoruz.Vasat yani.Almayın.Büyüğünden aldım.6 kere falan kullandım.Verdiğin paraya pişmanım şuan duruyor.Ki kargosuda kuaförden geldi🤣🤣