BuseCan Yusufunminikannesi ebebek de bebek suları var onları kullanıyorum . Mamayı hazırladıktan sonra kasede kaynar su da ışıtıyorum
asafoglum Yusufunminikannesi Suyu kettle dakaynatıyorum termosa koyuyorum birde büyük bir biberona koyuyorum.yapacağım zaman çok sıcak olmasın diye termostan koyup biberondan kaynamış soğumuş suyla ılıştırıyorum pratik oluyor
Durukusum12 Kaynamaya başladıktan birkaç dk sonra kapatıp termosa koyuyorum 24 saat içinde 2 kez yapıyorum yeterli oluyor
Yusufunminikannesi Mevaaa_ peki illa kaynamış su mu olması gerekiyor ne farkeder ılımış şu ile kaynamış şu arasında kullanma talimatlarinda da suyu kaynatın diyor da merak ettim