Snurdemir İyi akşamlar hanımlar. Sezeryandan sonra daha fazla gazım olmaya başladı. Çok dikkat etmeme rağmen. Böyle olan var mı? Geçici bi süreç mi?
Baldudak_Emirbeyimiz Snurdemir Ben sezeryan olalı 2 ay oluyor hala gaz bombası gibi dolaşıyorum ortalıkta 🤷🏻♀️😂
Nurbanu91 Snurdemir Ayy 5 ay oldu doğum yapalı ve siz yazana kadar farketmemisim bile🙈🤪 Bende aynı durumdayım 🙊
ipek3 Baldudak_Emirbeyimiz Snurdemir ya ben de kendimi sorguluyorum, hiç sezeryan olmamdan kaynaklandını düşünmemiştim. benim de 3 ay olucak bende çok gazlıyım🙈
Bho Benimde 6 ay oldu hala var , o kalıyor diye biliyorum ameliyat esnasında bağırsaklara çok fazla hava dolduğu için demişti instagramda bir doktor 🤦🏼♀️😂
SevdaPolat Göbeğinizi ellediğinizde şişlik varmı ? Benimde 1.buçuk yıl oldu ama gaz var sürekli çıkarmasam hemen mideme ağrısı atıyor 🤭