efuchan Arkadaşlar emzirmeden sonra çıkmasını beklediğimiz gaz üstten mi çıkmalı alttan mı🤔 çok cahilce gelebilir ama merak ediyorum üstten çıksın beklerken alttan çıkıyo bazen çıktı sayabilir miyiz onu 🤔🤔
Azizeguney efuchan Üstten çıkması gerekiyor çıktıktan sonra yatırdığınızda daha sonra uyandığında alttan çıkarmanız gerekiyo