Kızlar merhaba, 11 aylik bebegim var alerji ile bogusuyoruz, hikayemi yazamayacak kadar yorgun hissediyorum.. bebegimin günden gune kilo vermesi erimesi, ustune diyete ragmen kizarmalarinin kusmalarinin artması, nefes alamadigimi hissediyorum. Yemek yedirmek istemiyorum artik. Ustelik yemegi seven bi bebegim var.. Içinden çıkamıyorum kendimi bogazlamak istiyorum caresizlik yüzünden. Bitmiyor lanet olasi bitmiyor. Habire egzama cikiyor. Doktor ne dedigini bilmiyor. Yoruldum hastane gitmekten. Belki benim gibi 3 5 anne ile konuşur, ruhumu ferahlatirim dedim. Biliyorum çok zor ama..