Arkadaşlar merhaba oğlum 19 aylık oldu ve bende 7 bucuk aylık hamileyim gece bizim yanımızda yatıyor ama ben artık rahat edemiyorum cok deli yatıyor ve sürekli bana yapışık duruumda elimi hiç bırakmıyor taaaki iyice uykuya dalana kadar odası dibimizde ayırayım diyorum ama besııkten sarkıyor artık gece çünkü çok sık mızıklıyo su içiyo sürekli aşırı derecede sabah bi bakıyom tek kuru yeri çorapları 😂 napcam bilmiyom doğumdan sonra yanımda yatıramam diye düşünüyorum gerçi bebek sepet besıkte yatıcak