Merhaba sevgili anneler, bebeğim 11 günlük ve bugüne kadar bi sıkıntı yoktu fakat dün geceden beri kakasını yapamıyor sbah çok şükür bir kere yaptı zorla ama şu saate kadar hiç yapamadı ve sancı da sıkıştırıyor. Önereceğiniz şeyler var mı, yardımcı olur musunuz lütfen 🙏 ❤️