Arkadaşlar hepinize merhaba. Benim 5 ay 22 günlük bebeğim var. 7 gün içerisinde 17 kere acile gittim. Şiddetli baş ağrısı şikayetiyle. Hiçbir belirti olmadan aniden gelen bir baş ağrısı, bazen derin uykudan bağırarak uyandıracak kadar. Sanki beynim kafatasımdan çıkmaya çalışıyormuş gibi zonklama halinde. Tansiyonum 20/11 - 18/10 - en düşük 15/9. Hamileliğimde gebelik tansiyonu teşhisi kondu ve 20. Haftadan itibaren alfamet kullandım.
Sorum şu, gebelikte tansiyon problemi yaşayıp daha sonrasında hayatına tansiyon hastası şeklinde devam eden oldu mu?
Hangi ilacı kullanıyorsunuz ve nasıl emziriyosunuz, bebeğinizde bi değişiklik gözlemlediniz mi?
Bu şikayetlerle gidip, hipertansiyon teşhisi konup psikiyatrik ilaç kullanarak tedavi olan oldu mu?
Şu 7 günde çektiğimi bir ben bir Allah bilir. Allah en kötü düşmanıma bile yaşatmasın. Cevaplarınızı bekliyorum.