Egurbuz20 daha dünyaya adapte olmaya çalışıyor annesi gün boyu uyuması çok normal. Hala senin karnında hissediyor olabilir tek yapman gereken 2 saate bir uyandırıp emdirmek. Bizimki altını açınca hemen uyanıyordu. Kan şekerini düşürmemeye çalış sütün varsa mamaya ne gerek var taze annem sakın mama verip de sütünü azaltma. Seni ne kadar çok emerse o kadar çok sütün olur. Birkaç gün sonra ah ah nerde o uyuduğu günler diyeceksin 😊 şimdiki halinin keyfini çıkarmaya bak