Zeynepaysimam Merhaba , oğlum 8 aylık fakat halen diş çıkartamadı yani damakları şişmiş belli ama 4. Ayından beri böyle fakat halen tek diş 🦷 çıkaramadı böyle olan var mi , doktora da gitmek istemiyorum virüsten dolayı 😕
Derin26 Zeynepaysimam bende 8 ayıma girdim canım bizdede diş yok ama doktora götürdüm dişleri gelmiş ama çıkmaya hazır değil daha demişti
Zynps Derin26 Zeynepaysimam canım bizimde 4 günümüz kaldı 8 aylık olmaya ama herhangi bi diş belirtimiz yok geç çıkması iyi diyorlar ama onun için sorun etmiyorum
GirayinAslisi Daha 8 aylik canım cikaramayabilir dmakaalri sistiyse yakındır diye düşünüyorum patlatacagii zamanlar gebelde çok huzursuz oluyorlar bazen ateş yapıyormuş o zman anlarsın oglum da 8 bucuk aylik canı sagolsun 6 disi çıktı bend e bundan biraz muzdaribim çünkü erken çıkar erken dokulurmus pek sağlıklı olmazmış ve hiç ara vermemesi beni çok yordu 3 aydır hep dış çıkarma dönemindeyiz o yüzden üzülme daha vakti var dmekki ayi da küçük zaten her bebek farklı iste
Zeynepaysimam GirayinAslisi ya evet huzursuzluğu çok sürekli ağlıyor yani ya uyuyor ya ağlıyor bu beni fazlasıyla yoruyor 😒
Zynps Zeynepaysimam o bizdede var canım diştenmi yoksa kendisi huysuz bir bebek mi çözemedim çünkü çok mutluyken biranda ağlamalara ve hiçbir şeyi kabul etmemeye başlıyor Bu aralar baya zorluyor beni kızım herşeye kızıyor malesef
Zynps Derin26 bizimkide öyle dün diyorumki ben ömrümde böyle bir şey görmedim rabbim yokluğunu göstermesin ama düz duvara tırmanmak istiyor hanımefendi daha şimdiden
Derin26 Zynps her anları bir başka ateşsiz huysuz olsunlarda yeterki ateşi felan çıkmasın ben herşeyine razıyım hastalanmasınlar rabbim korusun hepsini 😊
GirayinAslisi Derin26 aynen canim bizimkinde ateş olmuyor sadece bi kere çıktı sıcaklara hali oluyor da şükür ki atesi olmuyor ama canımızı okuyor huysuzlukta. Razıyız tabi çünkü ateş korkutuyor insanı ni kere çıktı onda bile ne uyku kaldı ne kafa ne göz stresten