Selocan ah canım defalarca kendime neden çocuk yaptım ki diye sorduğum, sebepli sebepsiz ağlama krizleri yaşadığım, etrafımdaki herkesten nefret ettiğim aynaya bakamadığım bi dönemdi. Sadece birinin geçicek merak etme demesine sırtımı sıvazlamasına ihtiyacım vardı. Ve şimdi ben sana diyorum sabret emin ol geçicek. O bir kere gülsün sana, sadece senin kucağında uyusun, sesler çıkarsın seni görünce bak herşey nasıl uçup gidiyo. Unutma onlar kendileri istedikleri için değil biz öyle istedik diye dünyaya geldiler ve Bize muhtaçlar.