2 günüdür tüm sırtım ve boynumu kaplayan bir ağrım var boyun düzleşmem vardı çok ilerledi galiba malum koronadan dolayı korkuyorum doktorada gidemiyorum emziriyorum diye ilaçta alamıyorum bir parol alabiliyorum o da çok kısa ağrısını kesiyor sonra tekrar. O kadar ki ağrıdan ağlatacam nefesim daralıyor. Ne yapabilirim benim gibi olam var mo acaba lütfen yardım edin.