03elizann nasıl ilgilenmediler ya 7 aylikken benim bebeğim de çizmişti acilde krem ve damla yazdılar içim rahat etmedi bide sadece göz üzerine özel bi hastane var ona gitmiştik ilaçları değiştirdi akşam sıktım sabahına bi nebze daha iyiydi. Işık açmayın gözünü uyarandan uzak tutun