Masal_Nur merhaba, kolik değilse ve reflü probleminiz yoksa almadan yerine yatırabilirsiniz. Benim kızım da 3 ay 11 günlük. Uykusunu bölmemek için yatırıyorum bazen o şekilde. Sorun yaşamıyoruz hiç. Zaten artık kendi gazını kendi çıkarabiliyor, rahatsız olmuyor 💕