Duhamomm bebeğiniz büyük ihtimalle 29.-30. haftasında. Atak dönemi değil ama sizin kendisinden ayrıldığınızı protesto edeceği bir dönem. Bebeğinizin uyku ilacı sizsiniz, stressiz bir şekilde kucağınıza alın, emiyorsa memede uyumasına izin verin siz de uzanın yanına, derin uykuya daldığı zaman kalkarsınız yada uyumaya devam edersiniz. Atak kadar olmasa da bu haftalarda annelerinin kendilerinden istedikleri zaman ayrılabileceklerini öğrenmeleri sebebiyle uyku ve yemek reddi görülebilir, sürekli yanınızda olmanızı talep eder, talebi karşılanmadığı zaman da kıyameti koparır.