Esraemirr işte uyku eğitimi sayılıyor zaten o. Kendi yatağında sizin kucağınızda olmadan uyutmaya çalışıyorsunuz. Bundan önce kucağınızda memede uyuyormus. Henüz bence hala buna ihtiyacı var. Küçük daha. Ben 4 aylıkken uyku saatlerini düzenlemeye başladım. Gündüz ve gece uykularını VS.. Şimdi 5 aylık oldu kızım, saatleri hallettik sayılır. Ayakta sallayarak uyuyor. Bundan sonra da yavaş yavaş şş patla kendi kendine uyumayı öğretmeye çalışacağım.