Merhaba arkadaşlar ben 29 mayista sezaryan doğum yaptim. 2 gün olmasina rağmen sütum hala gelmiyor. Kizim memeyi alamıyor ayrıca çünkü gogus ucumda az. Gogus pompası kullaniyorum ama ise yaramıyor. Sutumde gelmedi hala. Sıcak havlu kullaniyorum. Dus aldim. Emzirme çayida iciyorum. Daha ne yapabilirim. NEOLUR yardim edin cok üzgünüm😭😭😭