Merhaba kızlar
yanlış emzirdiğimi fark ettim. 40 günlük bebegm var ama emerken göğsümü sanki ısıryormuş gibi acı cekiyorum. Oyle videolarda ki gibi agızı vakumlu acılmıyor. Emzirme minderi ile emziriyorum ondan mı acaba videoları izleyip düzeltmeye calısyorum. Tavsiyeniz var mı ?
bebeğim doyıyor ve kilo alıyor ama bn acı çekiyorum göğslerim uyuşuyor acıdan