Beyaz95 walla canım önce maşallah diyeyim bende kimyonu rezeneyi çok içtim ama banada aynı geldi ısırgan otunu taze olarak topladım 3 litre suyla kaynattim 1,1 bucuk saat kadar kaynattim süzüp dolaba attim gece gündüz aç karna içtim bı. Saatte etkisini gosteriyo bide şöyle bişey var sütun az diye emzirmeyi bırakma uyanık olduğu her an emzir vücud daha çok süte ihtiyacı var sanıp üretmeye başlayacak