Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık hangisini önerrsnz rahat mı nassıl vs
Stass İkisi de hemen hemen benzer aslında. Ben Solomombaby kullanıyorum. 🌺
Stass solomombaby kullanıyorum her yöne modelini gayet rahat memnunum