Neslihanbew Yasemin30 benim kızımında 10 gün falandı sarılık 11 e yakın çıkmıştı sonra kendliğinden düştü sarılık geçirmedi günü ile orantılı demişlerdi bize
Neslihanbew Yasemin30 kendiliğinden düştü derken emzirmesini düzenli olarak yaptım herhangi bir sorunla jarşılaşmadık evdeydik
Araseymen Yasemin30 oğlumun 13 dü hiç hastanede yatmadı hatta 2.ayında 7 e düşmüştü doktor anne sütünden olabilir testleri temiz çünkü demişti bol bol emzirin hatta ben anne sütünden diyince doktor mamada ver demişti geçene kadar mama takviyesi yaptık.
kutsaltiramisu Benim kızımında 11 ya da 12ydi yanlış hatırlamıyorsam ama hastanede yatmadık evde düştü sonraki kontrolde
kardelen00 Yasemin30 sarilik degeri bebegin kacinci gununde olduguna bakilarak tehlikesine karsr verilir. benim kizim 3 gunlukken 11 di yatisi yapildi. 7 gunluklen 20den yatisi yapildi. 13 gunluklen 12ydi doktor gayet iyi dusmus dedi. endiselenecek bir durumunuz yok. bir kac haftaya tamamen dusecektir bol bol emzirin
araskuzumm0918 Yasemin30 bizimde 5.günde 12 idi fakat yoğun bakıma falan yatırmadık,dr mama başlayalım dedi ,başlamadım da bol bol emzirdim 2 hafta sonra 7ye düşmüştü,