Eymenikooo Merhaba 10 günlük bebeğim var sütüm tam yetmediği için gündüz ağırlıklı olarak emziriyorum gece mama takviyesi yapıyorum..Oğlum günde 2 defa kaka yapıyor 7-8 defa da çişini yapıyor..Bu sayılar normal mi bana fazla geldi ama doktor kontrolüne daha var o yüzden buradan sormak istedim.Sürekli altını açmak istemiyorum çünkü üşütmesinden korkuyorum..Var mı bizim gibi olan acaba ??
idilinannesi Eymenikooo benim bebeğim 1 buçuk 2 ay boyunca her emmeden sonra kaka yapıyordu günde 10 defaya yakın alıyordum sonra azalmaya başladı şimdi 4 aykık günde 1 defa yapıyor
Kaganpasa20 Eymenikooo benim bebegim 8 9 oluyordu gunde ve her bezde cis kaka oluyordu. Gayet nornal şuan 5 6 oluyor ve 2 kere kaka yapiyor
Kaganpasa20 Eymenikooo 1. Ayi bitince azalacak oyle olunca da endiselrnme kaka sayisi azalacak bez sayisi da