Kızlar merhaba 18 günlük bebeğim var normalde 2-3 saate bir uyanıp emer ve uyurdu 3-4 gündür yarım saate bir ya da bir saate bir uyanıyor sürekli acaba doymuyor mu ? Doktor kilosu iyi demişti 2 haftalıkken 400 gram almıştı kontörle gittiğimiz de ama uyanıyor sürekli acaba doymadığından mı nasıl anlayabilirim doyup doymadığını