Kbra066
Bizde 35 günlüğüz bizde öyleyiz sürekli emiyo karnı doysa bile bırakmıyo 1 haftadır böyle en azından gaz sancısından sonra oldu ama bende araştırdığıma göre normalmiş kucağımda daha rahat daha uzun uyuyo bırakınca geri uyanıyo bende sırf uyusun diye bırakamıyorum gaz içinde acı elma yağının zararlı olduğunu okumuştum bi doktordan bizde metsil, rezene, muskat, zinco,
nurse harveys hepsini denedik kimyon çayı biraz fayda ediyo sadece mama veriyosan ondanda olabiliyomuş ve anne sütü yararsada gaz yapabiliyomuş hemşire tanıdığıma sorduğumda büyüyo sindirim sistemi gelişiyo normal dedi inşallah kısa sürer