Busecngz Kızlar 3 kutu mama kaldı elimde. Hiç biri açılmamış. Artık içmiyor bebeğim. O yüzden elden çıkarmak istiyorum. Kutusunu 40 TL den vericem. Kargo cok tuttuğu için Bursa içi olsun diyorum.😊😊