Doğduğundan beri uykusu hiç olmayan bir bebeğim var. Ne yaptıysam gündüz uykusu 5 dk. Sadece kolumda uyutup ayağımda sallamaya devam edersem ancak uyuyor. Günde sadece birkaç saat bunu yapmam gerekse razıyım. Ancak gece 00.00-01.00’e kadar aynı düzen devam. Sabah da 7’de yeniden uyanıyor. Kesintisiz o kadar az uyuyor ki inanamıyorum. Öldüm perişan oldum. Ne yemek yapabiliyorum ne evimi temizleyebiliyorum. Yok neyi var anlamıyorum. Ne olur gazı var demeyin bıktım gaz kelimesini duymaktan. Sinirlerim harap oldu. Uykusuz ve genelde gün içerisinde açım. Evimiz pislik içinde. Kimseyi de alamıyorum temizliğe koronadan. Eşim de ben de ruh gibiyiz. Yok mu bunun öaresi?😭