zeynepzeze Merhaba bir yanım robottan almaktan yana kendi süpürsün dursun. Bir yanımda çekim gücü iyi bir süpürge almaktan yana. Karar veremedim 😒 Xiaomi daha mantıklı sanki, siz ne diyorsunuz?
Deletedmom277 zeynepzeze bende robot süpürge de var dyson da var. Robot süpürgemden çokta memnun değilim ama dik süpürgeyle evi süpürmekten gram yorulmuyorum enteresan şekilde süpürmeyi sever oldum😅
Sevimli2 Bende alıcam kızlar yaaa eltim de var memnunum diyor malum fiyatında çok uygun deil ama taksitle almayo düşüyorum sizce hangisini almak gerek 🙄
Arenn Robot u abimler kullanıyor çok memnunlar ama denemek için anneme getirdi halılar kalın geldi üstüne öıkamadı takıldı kaldı annemle bana sinir geldi mıymıy ay dedim kapat ben 2 dk süpüreyim onu çalıştırıp ewden çıkıcan dolandıkça uyuz oldum ben 😂😂