Elifnur12 80 günlükken yaptırdık sünnetimizi. İyi ki de yaptırmışız. İyileşme süreci çok rahat oldu çünkü daha yeni yeni hareketlenmeye başlamıştı. Hiçbir şey anlamadan, bebeğim acı çekmeden iyileştik. Şimdiki aklım olsa doğumdan sonra hastaneden çıkmadan yaptırırdım.