Canım asitli bişey yediyse yada senin sütündende geçmiş olabilir ben oğlumu ek gıdaya ladar hiç pişik etmedim havuç püresi verdim o zaman ilk pisigini olmuştu hametan krem iyi geliyordu bebek pudrasınjn dumano çok zararlı avucuma baska yerde sıkıp poposuna döküyordum