Gkce58 bende solomombaby nin kangurusu var yenidoğan aparatıyla beraber Ablamdan kalma sağolsun 🤗 40ı bile çıkmamıştı kullanmaya başladık. Şimdi korona yüzünden çok çıkamıyoruz ama ben bazen evde de takıyorum kollarım ağrıyınca 😄 tavsiye ederim baya kullanışlı 🤗