Hanımlar merhaba
19 günlük bebeğimin hırıltısı nedeniyle doktora götürdüm serum fizyolojik verdi Eczacı bir tüpü beğenin burnuna boşaltarak kullanmak gerektiğini anlattı yeni doğan için çok fazl değil mi
serum fizyolojik kullanan anneler siz nasıl kullandınız çok tereddütte kaldım