Merhaba arkadaşlar lütfen bana yardım edin bı öneride bulunun kafayı yemek üzereyim. Oğlum 8 aylık fakat ek gıdaya gecmedik çünkü alerjik bebek ve bağırsakları hiç gelişmediği için herşey dokunuyor ve rahatsız ediyor. O yüzden sadece alerji maması içiyor. Fakat neredeyse 2 aydır aşırı derecede iştahsız ve hiç içmiyor özellikle son 1 haftadır asla içmiyor siringayla zorla birazcık veriyorum o kadar ve aç olduğu içinde çok huzursuz ve uyumuyor yorulmuş ve tükenmiş durumdayım ne yapsam düzelir iştahı zaten normalde de en fazla 90 CC içiyordu şimdi 30 u zor içiyor uzun oldu kusura bakmayın ama çok çaresiz kaldım resmen ac yaşıyor doktorlarda bişey demiyor daha doğrusu bu aralar gidemiyoruz virüsten dolayida