Ummhnsmt hem eczaci dedi avent pahalı alıştırsan bile ileri sıkıntı sürekli emzik tazeliyon bide dişleri ciktimi ısırıp atacak onsuz uymayacak tanesi 25 30 tl sürekli nasıl alacaksin zor olur ona alismasi maddi konudan dedi düşününce aklıma geldi vazgeçtim aliyosa wee alsın almazsa kendi bilir dedim artik