Zezezeze ilk adım arabasına kemer bağladım günde 30 dk koridor geziyoruz😂(çok yorucuoluyor ama )lego oynuyoruz,top oynuyoruz,vileda aldım oğluma su koyuyorum balkonda hadi annecim sil diyorum, o suyu içmeyi tercih ediyor 🤭
atına biniyoruz onu çok seviyor bu ara,kitap okuyorum akşam üstü,genel olarak yaptıklarım bunlar. Ama sıkılıyor maalesef kendi başına bir şeylerle ilgilensin istiyorum şuan çok mümkün değil,2 0 aylığız bu arada