Aytugumm 2,5 aylıktan beridir hep oturmak istiyordu kucağımda yarı yatar oturtuyordum ama o ısrarla tam oturmak istiyordu ağlıyordu oturtmayınca 4.ayına girdiği haftadan beridir tam oturuyor şuan 5 ay 2 günlük nerdeyse artık desteksiz bile durabiliyor. Oyuncaklarına eğilip alıp geri doğrulabiliyor çok şükür bi sıkıntı yaşamadık