ktnzehra49 Lorin11 ay inşallah 🙏🏻 67 ile kaldım ve sadece 5 kilo almıştım şimdi kaç kiloyum bilmiyorum korse taktım ama sıkınca korktum yüksek tayt giyiyorum bazen 😊 emzirmekten göğüs uçlarım çok ağrıyo
Lorin11 ktnzehra49 hamaten krem sürebilirsin bebiş uyuyorken emzireceğin zaman göğsünü yıkayıp ver o zaman acımıyor yara da yapmadı bende
ktnzehra49 Lorin11 e vitamini aldım iyi geliyo o ama sürekli emzirdiğin için kullanmaya vakit kalmıyor
F_nur34 Bsradkn aslında cok değil 7 kg felan aldım toplamda suan Doğumdan sonra tartılmadım ama göbeğim var önümde kucuk ve sarkık en önemlisi de kalcalarım
Bellabells F_nur34 68 le hamile kaldım doğuma 82 ile girdim. Doğumdan bir hafta sonra 72ydim. 6 aylık falandı kilom 56-57 olmuştu. Bu karantina dönemi ve Ramazan’da kilo aldım. Şimdi 62 yim
F_nur34 Bellabells gayet iyisiniz masallah hamile kalmadan önceki kilonuzun dahi asağısındasınız darısı basıma
Aliilkayilij F_nur34 doğum.yapali 10 ay oldu eski kiloma döndüm kotlarda sığıyorum ama göbek gitmiyor
Haticemree F_nur34 doğum yaptm eve geldim 4 gn snra kontrole gittik icine giriyodum eski kotlarımın 😍😅
1Mother1Boy 2 hafta sonra eski kiloma geri döndüm. Göbek falan hiç birşey kalmadı.yürüyüş ve bol su için. Eski kiyafetlerimin hepsini giyiyorum 🤗